بالماسکه 51.52.53
 
 
 
kyumin land

بالماسکه 51.52.53

نویسنده : Ma_Mi | تاریخ : 21:32 - جمعه 17 مهر 1394برچسب:,





سلام

 خوب من اومدم با یه روز تاخیر .. شرمسارم

دلم میخواد زمین دهن وا کنه من برم توش

خلاصه ببخشید

دیدین؟؟؟ دیدین مرد پاییزی داره میاد

مرد پاییزی من... دوباره تو پاییز برگشته

میدونین تو تیزرش چی گفته؟

 گفته:

"هر وقت تو پاییز احساساتی شدین، اونجا ترانه (تصنیفه) کیوهیونه."

عاقا من کل پاییز احساساتی ام... همینی که هس..

الان که فکرشو میکنم میبنیم من از بچگی گیمر بودم

چون تو پاییز احساساتی میشم.

من روانی پاییزم... وسلام

 دردش به سرم

 



رد شدن ازش سخته.

چرا داره هر روز به تعداد کچلای زشت بیخاصیت اضافه میشه.

نمیخوام خوووو

خوبه که مرد پاییزی هست...

 

هوووم برید فیک بخونید فکرتون از کچلا دور شه.


 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

شیمین
ساعت14:49---20 مهر 1394
وای عالی بود

parnia
ساعت13:53---20 مهر 1394
وااااااااااااااايي خيلي قشنگ بود تنکيو

KIM SUHY
ساعت0:06---20 مهر 1394
ممنون مامی جونم
پاسخ:خواهش عزیز دلم. خوبی؟؟


خروس
ساعت10:06---19 مهر 1394
عاااااااااااقااااااااااااا اینا تو حموم دارن چ قلطی میکنننننننن

یکی بیاد این مینی رو بگیرههههههه





نمیخواد نمیخواد کیو خودش اومد گرفتش



چقد دیگه تا آخرش مونده مرخک





آدم این فیکو میخونه به عرعر میفته



خخخخخخخخخخخخ





مرسی مرخکم ک زحمت میکشی ترجمه میکنی آپ میکنه

راستی ریووکش چی شد؟





امروز هم می آپی یا نه


پاسخ: کارای خوب خوب ...خخخ........خوب هنوز تهش خیلی مونده بین 15 تا 20 قسمتش مونده..دقیقا نمیدونم چی بشه. و ریووکش ادامه ندادم به 2 دلیل: اول اینکه تو فکرم بود بدم به یه ریووک شیپر ترچمه اش کنه چون واقعا داستانش جدا از کیومینه.. از طرفی.. خیلی کم ازشون نوشته.. یعنی الان چیزی حدود 14 قسمته که اصلا ریووک نداشت :|| کل ماجرا از دست حواننده میپره اینجوری... واینکه ریووکش تو این قصه تموم نمیشه.. یعنی بالماسکه 2 ... فقط ریووکه.. برا همین همه تو خماریش میمون. دیگه منم ترجمه اش نکردم... عرعر تو قوربون خرووسسسسسم. فداییی داری خرووسسم.. بایات اینهمه اذیت کردنم سر اپش.. چبل بیانه.. هم خودم پیر شدم هم شماهارو پیر کردم.... ولی این تموم شه بعدش من چه غلطی بکنم :|| ... بگذریم.. بعله امشب هم اپ میکنم ایشالا... چون محرمه نزدیکه و دوباره وب تعطیل میشه..خخخخخ


raha
ساعت23:19---18 مهر 1394
این عااالیههههه واخعاااا من عاشق این فیکم ..نمیدونم چرا یهو جس انقدر تیز شده:/ نگزانم واسه کیوووو...
میگم کسی هم هست که ندونه کیو چرا تو پاییز میخونه (((

پاسخ:به شدت موافقم.. خودمم خیلی دوسش دارم.. جسسسس خرر اسسسسسسسسسسسسسسست. خدا از رو زمین برش داره راحت شیم.. والا نگرون نباش.. واااییییییی دیدی مرد پاییزی منو... دیدی ؟؟؟؟ دردش به سرم... زودتر بیاد.. دلم براش خیلی تنگ شده.


pak_ha
ساعت23:05---18 مهر 1394
ووووووووووویییییییی بالماسکه عشقای من.
کیو چطور میتونه به مینی شک کنه؟؟؟؟؟؟
جسیکای زرنگ :|
کیووووووووووووووو
کیومین ایز مای لاو
منتظر پارت بعد.
پاسخ: هنوز اعتماد 100 در صد نداره.. مینی اولین نفریه که بهش اعتماد کرده.. یکم سخته براش. اما جای نگرانی نیس اون خرگوشو کارشو بلده. آخر شب میذارم پارت بعدو ایشالا.


sara
ساعت21:02---18 مهر 1394
سلام مرسی خیلی خوب بود خسته نباشی وایجسیکافهمیدفکرکنم
پاسخ: سلام به رو ماه نشسته ات جوجه موتوشککرمممممممممم.. فدایی داری عزیزم جسیکااا خر است :|


Sheyda
ساعت20:12---18 مهر 1394
15 اکتبر قراره مرد پاییزی بیادکیو قراره به ماهیم هدیه تولد بده
خرگوش شیطون
کیو هم که اینقدر بالا و پایین کرد نقشش پیش جس لو رفت
مرسی عزیزم
پاسخ: بله قراره بیاد.. البوم جدیید ول میده بچم.یه پارچه عاقاسسسسسس. بیا راجب خرگوشای منحرف حرف نزنیم :| جسسس؟؟؟ ایز جاست عه حشره :| .. خواهش میشه جوجه


زهرا س
ساعت18:31---18 مهر 1394
میخوام جسیکا رو بکشم
پاسخ: خونش حلاله.. بزن از رو زمین محوش کن.


Motahareh
ساعت16:05---18 مهر 1394
دیدی اون فلش بک خودکشی‌کیو‌ نبود؟:| من دنبال اون قسمت بودم-_____-
پاسخ: :||| تو هنوز ذهنت درگیره جوجه... والا فقط تو قسمتای اول به این موضوع اشاره کرده بود.. ولی فلش بک نبود... هنوز به همچین چیزی که مگی نرسیدم.. ولی احتمالش زیاده که باشه.. فقط یه سوال؟؟؟ تو اینو کجا خوندی؟؟؟ ببینم با مترجم قبلی دوست بودی؟؟؟ هوووم؟؟


باران
ساعت9:35---18 مهر 1394
سلامممم عزیزممم. مرسی.
حالا نمیشد اون جسیکا نفهمه کیو پشت این کاره؟؟؟..خیلی خوشم میاد ازش...

پاسخ: سلاامممم جوجه. ششکرر زنده ایم. خخخخ.. کی خوشش میاد اخه.. نترس سرشو با گیوتین میزنم خونش بپاچه رو دیوار :|


sara83
ساعت9:20---18 مهر 1394
مرسی عزیزم خیلی عالی بود خسته نباشی
پاسخ: جووونمیی تو... موتوشکرمم.. بوس به لبات جوجه


Mina
ساعت8:07---18 مهر 1394
az nok folady...be mami folad zere...
salaaaaam mami...chotory????
aghe begam montazer balmaske nabodam dorogh goftam valli kheyli kheyli mamnooooon ke up kardy...hamash to kaf baghiye dastan bodam...
hooooooof kheyli bahal boood nafasam dar nemiyad...
mamnooon mami nakhaste...movazebe khodat bash...

پاسخ: مامی به گوش است... هوا ابریه.. ستاره ها دیده نمیشن :| دیگه چه خبر؟!!! ای جوونم.. ببخشید من همش شومارو منتظر میذارم.... والا من میخوام مثل ادم بذارمش ولی نمیشه :||| نمیدونم چرا؟ منم خل شدم رفتم حباب ساز خریدم هی فوت میکنم به خودم:||| خخخ .. خواهشش جوجه نوک فولادی..بوس به نوکات هستم.. تو هم باش


bita
ساعت2:16---18 مهر 1394
بچه میخواست بره ها...خرگوش منحرف
خیلی خوب بود..خیلی نازه فیم..خیلی حس آرامش خوبی داره
پاسخ: دیدی؟؟؟ دیدی چی کار کرد منحرف.. اییییییششش قلبم دیگه نمیخواست بزنه ها.. واایییییییییی انقد ذوق میکنم وقتی یکی میگه فیک حس ارامش خاصی داره... اخه خودمم همین حسو نسبت بهش دارم. خیلی ارامش بخشهه.. خیلییی


lee aram
ساعت1:15---18 مهر 1394
پاییز مخصوص کیومینه.......کیو تو‌پاییز برای مین میخونه...
پاسخ: پااییییییییییییییز.. فصل عاشقانه هاست. حالا هرکی میتونه بیاد خلافشو ثابت کنه..دوماد.. بیا بخخلمم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین